dilluns, 5 de gener del 2009

Què és el que utilitzem més i menys?


És extraordinari dir que només utilitzem el 10% del nostre cervell, ja que és cert m'agradaria que ens poguéssim imaginar com s'hauria desenvolupat l'espècie si poguéssim posar en funcionament el 50 % del nostre cervell. Dic això ja que en la nostre vida molts cop sembla que el que utilitzem menys és el cervell.


Sabies que de tot el que consumim a la nostra vida el que ho fem amb més abundància és la llet? I el que més em va sorprendre és que ( vaig veure en un reportatge ) només consumim 12 pots de xampús a la nostra vida, sorprès?


El fet, tornant al tema del principi, és que si posséssim a servei el 50 % del nostre cervell aconseguiriem més responsabilitat, tant en el volant, en les begudes... Aconseguiriem menys morts, i un món millor.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

N'hi m'imagino si poguessim fer servir el 100% del nostre cervell

Bernat

Anònim ha dit...

uenasS!!

k taal??

spru k mbB

ueno k feia noticies k no em passava xD

i em passu are

ueno a mi em sembla k io no uso gens el meu cervell xD

ahh i SEGONA!!

att//: albaaa