divendres, 31 d’octubre del 2008

M'he creat un metroflog...

M'he creat un metroflog per provar i poder-ho comparar amb el blogger. M'ha deixat sorprès veure com es pot editar i escriure al metroflog, simplement quan vols escriure ja et demana quina foto vols posar, però que és això? Les entrades són per posar-hi escrits, de bon principi, i després si hi vols posar una imatge, doncs posa-li!!!!
El que si observo és que els metroflogs reben moltes més visites que el Blogger, ja que ahir em vaig crear el metroflog i ja tinc tres comentaris, i he vist els metroflofgs dels altres nens com el de la Tània, el Joel, l'Andrea... I la veritat és que no estan gens malament, i com deia abans, he vist entrades de fa un dia amb uns 6 comentaris.
Per si us interessa: http://metroflog.com/mercier

2 comentaris:

Δlx ha dit...

Pau, els metroflogs no són bloggers..
Els bloggers són per explicar la teva vida, publicar articles...
En canvi, els metroflogs serveixen per ficar una foto i comentarla, res més.

Enrecorda't

KiNT

##Taaniiaa## ha dit...

pau tiu ets el millooo io tin les dues coses xro prefereixo el metro xq cuenc + gn i i stik acustumada xro el blogger tampoc sta malamen pots nqestes, rellotjes, etc.

dwww!! pauu

PD: Molt bona la entrevista al Berme xP ptu pauu