diumenge, 24 d’agost del 2008

El món és molt petit

Aquest blog l'he titulat "vida de món" perquè és el moment que vívim. Aquesta entrada l'he titulat amb aquest nom fent referència d'un fet que vaig poder presenciar a les últimes colònies que he afectuat. Normalment això de dir que el món és molt petit es fa servir quan vas a un lloc llunyà i et trobes amb una persona coneguda de la teva providència, és a dir, d'on tu véns. Quan succedeix aquest esdeveniment normalment és fa servir la expressió en castellà; El mundo es como un pañuelo".Però anem al que déiem, a les pasades colònies vaig anar junt amb uns amics a la Seu d'Úrgell i uns companys d'estades es van trobar amb una professora de la seva escola, en el mateix lloc on nosaltres residiem, just al moment de marxar. Ells junt amb la professora provenien de Girona ciutat, i es van trobar amb el punt exacte a la Seu, Lleida.Molta gent li diu casualitat, però jo segueixo dient que.el món, en aquest cas Catalunya, és molt petit.Ara parlarè sobre un altre cas. L'àlex, company de classe, provè de Molins de Rei. Amb la seva familia se'n va anar a Coma-ruga, poble del Garraf, i en un moment concret en el dia concret es troba amb el seu professor de sisè de primària, molta gent li pot dir que aquests fets passan a l'atzar, però jo segueixo dient que el món és molt petit.N'hi han molts altres exemples dels que no en conec el detall o que no m'en recordo i que no he apuntat, però us puc assegurar que com a mínim d'aquests fets n'han passat un milió de cops en un moment concret.